- Podcasty
- Quest

Poslechněte si podcast: České RPG Kingdom Come: Deliverance 2 bude větší, hezčí a propracovanější, slibuje studio Warhorse
Pražské studio Warhorse po dlouhých šesti letech od vydání prvního dílu konečně oznámilo Kingdom Come: Deliverance 2. Jarda a Šárka se u té příležitosti rozhodli vyzpovídat dva z jeho tvůrců, producenta a designéra Prokopa Jirsu a hlavní charakterářku Annu Pačesovou, se kterými probrali, v čem je druhý díl ambicióznější než ten první.
Quest
Hrajete hry? Nebo jste je třeba kdysi hráli, a teď nevíte, kde s nimi znovu začít? Ať už spadáte do jakékoliv kategorie, pořad Quest si dal za cíl vás jejich světem provést.
Oblivion je zpět! Ale vy si raději zahrajte ten původní, radí Quest
I velká herní studia občas dokážou překvapit. V případě Bethesdy se sice spekulovalo, že chystá modernizovanou verzi čtvrtého dílu série The Elder Scrolls, ale že se s ní vytasí přímo v den jejího oznámení? To zaskočilo i Jardu, Šárku a Lukáše, kteří se do remasterovaného Oblivionu se zvědavostí sobě vlastní okamžitě vydali.
Switch 2 se blíží. Nová herní konzole od Nintenda zvěstuje další evoluci nad revolucí
Nintendo před několika týdny představilo svou novou konzoli a Šárka si ji mohla na vlastní ruce vyzkoušet v Londýně. Switch 2 se drží osvědčeného konceptu „hraj doma i na cestách“, ale oproti první generaci přidává hromadu výkonu. Přesto nejde o žádnou revoluci – spíš tichou, japonsky pokornou evoluci.
Steve, memy a dolování emocí: Filmový Minecraft láme rekordy
Do kin dorazil celovečerní film podle Minecraftu – a Jarda se Šárkou ho v novém Questu zevrubně probrali. Zatímco Jarda si po projekci dokonce znovu nainstaloval samotnou hru, Šárka se pod náporem marketingu nejprodávanější videohry všech dob už na kostičky nemůže ani podívat. A Lukáš? Ten se do kina sice nevypravil, ale přináší aspoň nostalgický vhled do časů, kdy si v roce 2009 stahoval ranou alfu.
Návrat ke kořenům? Doom: The Dark Ages zpomaluje tempo, ale řemdih přitvrzuje
Legendární série stříleček Doom se v roce 2016 vrátila na scénu ve velkém stylu a Doom Eternal jeho formuli ještě zrychlil, zpestřil ji prvky s nádechem akrobacie a donutil Doom Slayery být neustále v pohybu. Nadcházející Doom: The Dark Ages se však vydává trochu jinou cestou – a do minulosti.
Nejde o to, jestli vyhrajete, ale jak trpíte. Pathologic 3 potřetí otestuje hráčské limity
Ruské studio Ice-Pick Lodge se už dvě dekády specializuje na hry, které nechtějí být jen hrami. Jejich díla jsou experimenty, filozofickými úvahami a často i psychologickými testy odolnosti. Teď přichází z demem svého nejnovějšího počinu Pathologic 3 – třetí pokus o zpracování téhož konceptu. Má smysl se do něj opět ponořit?
Assassin’s Creed Shadows k novému zasazení servíruje staré frustrace
Japonsko. Dlouholetý sen fanouškovské obce série Assassin’s Creed se konečně splnil. Assassin’s Creed Shadows z období válčících států nabízí rovnou dvě hratelné postavy – šinobi Naoe a samuraje Jasukeho. Co na nový díl akční adventury říkají moderátoři Questu, kteří se do ní tentokrát pustili všichni tři?
Split Fiction a kouzlo gaučového multiplayeru. Proč je lokální kooperace lepší než online?
Split Fiction, nejnovější počin od studia Hazelight, opět potvrzuje, že se režisér a vývojář nehodlá vzdát svého vysoce specifického žánru: příběhových her, které jdou projít jen ve dvou. Po úspěších jako A Way Out a It Takes Two přichází s dalším titulem, který sází na intenzivní kooperativní zážitek. Jak se Split Fiction povedlo a jaké další gaučové multiplayery si moderátoři Questu zamilovali?
Kingdom Come: Deliverance 2 měsíc po vydání: Co se povedlo, co se škrtalo a co bude dál?
Už měsíc se hráči a hráčky toulají po Trosecku a Kutnohorsku v kůži Jindřicha z Kingdom Come: Deliverance 2. Jak se ve studiu dívají na přijetí hry, co se muselo ze hry vyškrtnout a co do ní po vydání ještě přijde? O tom přišli do Questu mluvit design director Viktor Bocan a producentka Radka Fléglová.
Přichází renesance tycoonů? Two Point Museum zaměstná mozek naplno budováním i multitaskingem
Two Point Studios sází na jadrný britský humor i tam, kde byste ho nečekali – v manažerských simulacích. Po nemocnicích a univerzitních kampusech teď přichází na řadu svět muzeí. Two Point Museum navazuje na odkaz svých předchůdců a daří se mu zábavnou formuli držet svěží – jen dokáže být pekelně časově náročný.
Herní legenda Lara Croft se už zase vrací. Jak dnes obstojí remastery klasických Tomb Raiderů?
Tomb Raider, série, která z Lary Croft udělala ikonu videoher, se vrací v dalším remasteru. Po znovuzrození prvních tří dílů přichází na řadu The Last Revelation, Chronicles a Angel of Darkness, které si nově můžete užít v modernější podobě. A protože se Tomb Raider od roku 1996 podstatně změnil, přišel čas si celou sérii chronologicky připomenout.